Spørsmål
Her har vi samlet de vanligste spørsmålene vår kundeservice får. Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt, kan du kontakte oss via e-post eller telefon.
Leveranse
Hva er fraktkostnaden og hvor lang er leveringstiden?
Vi har 0–5 virkedagers leveringstid til hele Norge. Det finnes alltid minst ett fraktalternativ som er gratis. Les mer om frakt og levering på denne siden.
Når kommer bestillingen min?
Leveringstiden varierer mellom 0–5 virkedager avhengig av hvilket fraktselskap du har valgt. Når pakken din sendes fra vårt lager, får du en e-post med sporingsinformasjon slik at du kan følge forsendelsen din. Du finner også sporingsinformasjon på Min Side -> Ordrehistorikk -> Vis info på din ordre.
Jeg har ikke mottatt bestillingen min, hva gjør jeg?
Dersom du ikke har mottatt bestilling etter planlagt leveringstid, anbefaler vi deg å kontakte oss. Hvis posten ikke klarer å levere pakken i din postkasse vil du få en hentemelding på SMS. Pakken vil da bli levert til nærmeste postkontor/post i butikk.
Sender dere til utlandet?
Nei, vi sender kun innenfor Norge.
Betaling
Hvilke betalingsalternativer kan jeg velge mellom?
I vår handlekurv kan du velge mellom å betale med en rekke forskjellige debit- eller kredittkort og Vipps. Vi har også alternativet faktura 30 eller 60 dager (29 NOK) og delbetaling. Fakturaen sendes til deg 1-2 dager etterat pakken er sendt fra oss. Du kan også betale dine fakturaer enkelt via Min Side -> Mine Fakturaer.
Hvordan betaler jeg fakturaen min?
Fakturaen sendes til deg 1-2 dager etter pakken er sendt fra oss via e-post. Du kan også betale dine fakturaer enkelt via Min Side -> Mine Fakturaer.
Noe har gått feil med betalingen min, hvem skal jeg kontakte?
Vår betalingspartner er Avarda, og derfor ber vi deg kontakte dem direkte ved spørsmål som:
• For mye er trukket fra kontoen din
• Noen har gjort en bestilling i ditt navn
• Spørsmål om hvilken type betaling som er gjort
• Spørsmål om betalingen er gjennomført
Du kan nå dem på:
Mail: kundeservice@avarda.no
Telefon: 800 82 300
Kontakt oss hvis feil beløp er trukket fra ditt betalingskort, eller hvis du har fått feil beløp på fakturaen.
Må jeg betale skatt eller gebyr på snusen min?
Det er ingen skjulte avgifter på Snuslageret.no. Alle priser er oppgitt inkludert mva. Du betaler kun prisen du ser på vår nettside.
Ordre
Kan jeg endre produkter i min bestilling?
Dessverre kan vi ikke endre produktene i en bestilling etter at den er lagt. Hvis du nettopp har lagt inn bestillingen, vennligst kontakt oss så snart som mulig for å se om den kan kanselleres, slik at du kan legge inn en ny bestilling med de riktige produktene.
Hvor finner jeg ordrebekreftelsen min?
Når bestillingen din er opprettet og gjennomgått, sender vi en bestillingsbekreftelse til e-postadressen du oppgav. Hvis du ikke finner den i innboksen, kan du gjerne sjekke om den har havnet i søppelposten. Din siste ordre- samt ordrehistorik k finnes alltid på Min side -> Ordrehistorikk.
Kan jeg stoppe bestillingen min?
Hvis bestillingen din ikke har blitt sendt ennå, kan du kansellere den ved å kontakte vår kundeservice. For raskest mulig hjelp ber vi deg å ringe til oss på telefonnummer +478 002 46 38. Dersom vi ikke holder åpent (Mandag-Fredag, stengt Lørdag samt Søndag), ber vi deg sende oss en e-post så svarer vi så rask som mulig.
Vennligst kontakt oss så raskt som mulig, da vi ikke kan kansellere bestillingen etter at den er behandlet og pakket av vårt lager.
Kan jeg returnere bestillingen min hvis jeg skulle angre meg?
Angreretten begynner å løpe så snart du har mottatt pakken din. Innen 14 dager etter at du har mottatt leveransen, ber vi om at du sender pakken tilbake til oss. For å returnere varer, kontakt kundeservice via telefon eller e-post og oppgi ordrenummeret ditt, antall bokser og hvilken snus du ønsker å returnere. Det er viktig at de produktene du skal retunere er forseglet/uåpnede. Vi sender deg deretter en returetikett via e-post, uten ekstra kostnad.
Når vi har mottatt returen din, gir vi deg beskjed og refunderer beløpet for produktene du har returnert. Det tar omtrent 14 dager for oss å motta pakken og behandle returen. Du kan lese mer om angreretten i våre salgsbetingelser her.
Jeg har mottatt feil produkt, hvordan går jeg videre?
Har du mottatt feil produkter, ber vi deg kontakte kundeservice, så hjelper vi deg selvfølgelig med en løsning! Når du tar kontakt med oss, vennligst oppgi ordrenummeret ditt, informasjon om produktene du har mottatt, og et bilde av alle produktene i pakken din.
Abonnement
Slik fungerer det med abonnement
Abonner på snus og få det levert hjem til deg, fraktfritt. Du bestemmer selv hvor ofte du vil at snusen skal sendes til deg, og du kan når som helst avbryte abonnementet uten oppsigelsestid. Les mer om abonnement og finn produkter her.
Hvordan endrer jeg abonnementet mitt på snus?
For å tilpasse ditt snusabonnement, gå til Min side -> Mine abonnementer. Her kan du enkelt endre valg av snustype, antall produkter og hvor ofte du ønsker å motta levering.
Koster det noe å ha et abonnement?
Nei, det er ingen skjulte kostnader når du abonnerer på snus fra Snuslageret. Abonnementet er kostnadsfritt, og du får den samme gode prisen som i nettbutikken, i tillegg til fri frakt. Det er heller ingen bindingstid eller oppsigelsestid, så du kan enkelt avslutte det når som helst uten ekstra gebyrer eller kostnader. Dette gjør du enklest på Min side.
Hvordan leveres abonnementet mitt?
Abonnementet ditt leveres direkte hjem til postkassen din av Posten. Vennligst merk at du må være registrert på adressen hos Posten.no og Skatteetaten for at de skal kunne levere forsendelsen.
Kan jeg endre adressen i abonnementet mitt?
Vi kan ikke endre adressen i abonnementet ditt. Vi anbefaler at du avslutter abonnementet ditt og starter et nytt med den nye adressen din.
Hvordan avslutter jeg snusabonnementet mitt?
Du kan når som helst avslutte abonnementet ditt ved å gå til Min side -> Mine abonnementer. Ønsker du at vi hjelper deg med dette, kan du gjerne kontakte oss. Vi må få beskjed senest klokken 13.00 hverdagen før leveransen sendes.
Jeg vil reaktivere abonnementet mitt igjen
Dette gjør du enkelt ved å gå inn på Min side -> Mine abonnementer og velg 'Reaktiver abonnement'.
Reklamasjon
Varen min har blitt skadet under transporten
Har sendingen din og produktene blitt skadet under transport, ta kontakt med kundeservice med ordrenummeret ditt, bilde av den skadede pakken og produktene, samt en beskrivelse, så hjelper vi deg med erstatning.
Jeg har mottatt et defekt produkt, hva gjør jeg?
Selv om nikotinposer vanligvis har en forlenget holdbarhetstid og beholder kvaliteten over lang tid, er vi klar over at uforutsette hendelser kan oppstå.
Hvis du opplever noen problemer med produktkvaliteten, vennligst kontakt oss umiddelbart. Når du kontakter oss, trenger vi ordrenummeret ditt, bilde av alle defekte bokser åpnet og samlet på et og samme bilde, bilde av baksiden av en boks slik at batchnummeret er synlig, samt en beskrivelse av reklamasjonen. Obs! Husk å spare på de defekte boksene til reklamasjonen er godkjent.
Dersom de mangelfulle produktene konsumeres eller kastes før reklamasjonen er godkjent fra vår side, er det en risiko for at deler av eller hele reklamasjonen avvises. Takk på forhånd!
Min konto
Hvordan oppretter jeg en konto hos Snuslageret?
En konto opprettes automatisk for deg når du legger inn din første bestilling hos oss! I forbindelse med bestillingen vil du motta en e-post til adressen du har oppgitt, med en lenke for å bekrefte kontoen din og velge et passord.
Hvordan oppdaterer jeg adressen min?
Adressen endrer du når du legger en ny bestilling.
- I kassen under "Frakt", angi postnummeret der du vil hente leveransen.
- Velg den leveringsmetoden som passer deg best.
- I kassen under "Betaling" på steg 3, kan du endre postnummer og adresse. Klikk i boksen "Jeg vil endre leveringsadressen min", fyll inn den nye adressen din og velg Lagre.
Min Side
På Min Side kan du blant annet se din ordrehistorikk og enkelt bestille samme varekurv igjen med bare ett knappetrykk. Du kan administrere fakturaene dine hos oss, få oversikt over og endre abonnementet ditt.
Jeg ønsker å avslutte kontoen min, hvordan går jeg videre?
Hvis du ønsker å avslutte kontoen din hos oss, ber vi deg kontakte kundeservice, så hjelper vi deg videre.