Kontakt oss
Vanlige spørsmål
Betaling
Når du mottar fakturaen, finner du all info på Mine Sider. Du logger da inn på Mine Sider, finner dine siste fakturaer og kan derfra betale med enten kort eller Vipps. Vår betalingsløsning er levert i samarbeid med Avarda.
Faktura
30-dagers kredittperiode. Ingen ekstra kostnader. Du kan velge 60 dages faktura med et gebyr på 29 kr. Oversikt og mulighet for betaling finner du på Mine Sider. Du kan betale dine fakturaer både med kort og Vipps.
Det er feil på varene mine
Har du mottatt et mangelfullt eller defekt produkt fra oss? Det skal ikke skje. Derfor er det viktig å ta vare på de mangelfulle eller defekte produktene og kontakte oss slik at vi får muligheten til å hjelpe deg videre. Hvis de mangelfulle eller defekte produktene kastes før klagen er fullstendig utfylt, er det en risiko for at klagen ikke blir godkjent.
Må jeg betale avgift eller gebyr på bestillingen?
Det er ingen avgift eller gebyrer på bestillinger hos oss. Du betaler kun den prisen du ser på vår nettside. Alle våre bestillinger bli sendt fra Norge.
Når kommer min bestilling?
Alle våre bestillinger har en vanlig leveringstid på 0-5 virkedager.
Du kan spore leveringen din på Mine sider -> Ordrehistorikk -> Vis info på din ordre. Husk å være innlogget. Det er også mulig å spore leveringen din via leveringsmailen.
Dersom du ikke har mottatt din bestilling fra oss innen 5 virkedager kan du kontakte oss på mail. For å spore din bestilling kan du bruke sporingsnummeret du har mottatt av oss på mail.
Du kan lese mer om frakt og levering her for å se hva som gjelder for ditt valgte fraktalternativ:
Levering
Velkommen til Snuslageret!
Har du spørsmål om bestillingen din eller om våre produkter?
Vennligst ta med navn og ordrenummer i henvendelsen. Om det gjelder en reklamasjon legg også ved bilde.
Åpningstider på kundeservice:
Telefontider hverdager: 9.00-16.00
På mandager åpner vi klokken 10.00.
Lunsjstengt: 12.00-13.00
Vi på Snuslageret ser frem imot dine spørsmål og henvendelser!